Presenter!

Jag har ju inte så stor släkt så det blir inte så mycket presenter. Men jag är glad ändå, det är ju tanken som räknas!
Det här fick jag av mormor, älskar påslakansetet! Färgen passar perfekt till mitt rum och jag älskar den här sortens mönster! Sen jätte söta underkläder, har länge velat ha en sån här modell på Bh:n men har aldrig köpt det, så det ska bli kul att prova!
Av min faster och dem fick jag pengar som jag ville :) Ja det är dem som har vart här och firat mig idag:) Sa ju det, inte så stor släkt. Har ju en morbror till men han bor ju i Nyköping tror jag? så det är ju en bit härifrån. Nu ska jag ta ut Puma på kvällspromenaden sen blire sängen, ska med pappa imorgon och jobba, och den här gången hoppas jag på att jag slipper blöda näsblod hela natten!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0