Saturday..

Jag ska fösöka ägna dagen åt plugg, det är vad jag borde göra iaf! Detta måste göras:
  • räkna matte, är på 4059 ska vara på 4078, låg inte lika långt efter som jag hade för mig :)
  • Börja gå igenom livsviktiga funktioner, kan för tillfället inget, har glömt allt! Men det handlar typ om puls,blodtryck,feber och så är det massa olika sorters schema papper man ska veta hur man fyller i..
  • Ta mig en titt på träningsdagboken som man ska ha fyllt i varje dag sen vi fick den i oktober, har inte ens börjat än hahah..
Så jag har lite att göra idag, skulle även behöva titta igenom pappren om individuella val som vi snart ska välja.
Får kanske ta lite idag och lite imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0