Snart min födesledag!

Ja snart så, om nån minut är det min födelsedag! Jag föddes klockan 11.16 på förmiddagen den 5:e januari 1994 om det är någon som undrar hihi:) Så snart så är jag 17år, ingen speciellt rolig ålder att fylla. Men det känns som sista året man fortfarande kan vara fjantig haha. Kanske bara är jag som tänker så?..
Nu under kvällen så har jag iaf beställt ett nytt skal till min Iphone 4. Det ska vara snabb leverans typ en dag, men eftersom jag beställde så sent på kvällen så får jag nog inte mitt imorgon utan på torsdag istället :) det är zebra svart vitt och jag vet inte om det är lite glittrigt eller inte, skit samma. Bara det är Zebrigt tycker det är mycket snyggare än leopardigt! Nä nu ska jag sova, har ställt klockan på 9 imorgon, ska träffa Hanna vid 12 för att fira mig lite :) Men vi hörs imorgon, på min dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

GRATTIS på födelsedagen och många kramar,ses imorgon.

2011-01-05 @ 07:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0