Söndag!

Om ni undrar över uppdateringen så har jag inte haft tillgång till internet, efter sista inlägget igår så pluggade jag i ca 2,5timme. Men har mycket kvar, det jag gjorde igår var läste igenom för provet i vård och höll på med den där jävla träningsdagboken. Blir så less på den, tränar ju inte alls så vad ska jag fylla i? idrott en gång i veckan?.. Nu ska jag iaf sätta mig med matten och jag ska fan i mig bli klar, sen ska jag plugga mera till vården! Jag sov hos mormor inatt, det var därför jag inte haft tillgång till internet, hon ska ju flytta så hon har sagt upp sitt internet nu. Sen hann jag inte blogga och berätta det igår innan jag stack dit :) Vi såg iaf på olika filmer och åt chips och dipp! Myyyys!
Men nu, plugg!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0