Söndag!

Snart min födelsedag ju, fyller som sagt den 5:e :) Önskar mig pengar om min släkt undrar, vet ju att några av dem läser bloggen! :) Av mamma och pappa vet jag egentligen inte vad jag ska önska mig? Jag har typ redan allt jag vill ha, men det finns väl alltid olika saker man kan önska sig fast man egentligen inte behöver dem. Önskar mig iaf ett löpband, iphone 4, Kamera objektiv eller andra kamera tillbehör! Det är väl det.
Har tappat bort min kameraladdare också så nu får jag inte in bilderna från nyår på datan för kameran är död :/ Har rensat igenom varenda låda i mitt rum och den är ingenstans. Tänkte även visa mina naglar för tillfället(ändrade dom igår) men det går ju inte heller. Jag vet inte om jag tog med den till Stockholm och sen glömt den där :/ Har ingen aning faktiskt. Nä nu måste jag börja fixa mig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0