Torsdag.

Har nyss ringt min praktikplats jag ska praoa hos i 4veckor. Men hon jag ska ha var inte där hon jobbade kväll så jag ska ringa igen i eftermiddag. Mamma vet iaf vem det är jag ska gå med så det känns bra hihi :D Jaja.. Nu på morgonen har jag tid på sjukhuset, ska röntga huvudet, men mer än så tänker jag inte berätta, det är privat. Sen ska jag direkt till skolan efter det. Fick vårat nya schema för den här terminen igår och fan va bra det är, sovmorgon 4/5 dagar :D Det kan jag behöva :)
Under dagen så kommer det komma upp en tävling här på bloggen, så kika in vid lunch och var med och tävla, tror det är många som vill ha det här, iaf vad jag har förstått ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vart ska du praoa?:) Mitt nya schema, som kommer nästa vecka, är också sjukt skönt. Jag har sovmorgon varje dag och slutar tidigt varje dag dessutom! :D

2011-01-13 @ 12:40:20
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Sara

Var gärna med i dagens blogg på min blogg :)

2011-01-13 @ 18:44:39
URL: http://zaragirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0