Sarigerme

På väg till Turkiet
En livrädd Nathalie..
den delen av hotellet vi bodde på, hotellet var jättestort!
En av alla pooler, såg inte ens alla pooler för det var så många haha :)
En annan :)
Stranden :)
Och en dag när vi vart och badat på stranden så var det jätte stora vågor, man kunde liksom inte stå stilla utan man följde med, och sen flera timmar senare när vi kommer tillbaka till rummet och Kevin ska ta av sig badshortsen så ramlar den här fisken ut, HAHAHAHHA. Bland det roligaste jag sett!
Naturskyddad strand för sködpaddornas skull, men såg dock aldrig någon.
Scenen med olika uppträdanden varje kväll :)
Sola, sola, sola!
ja folk frågar mig är du brun nudå? och nja, jag blir inte så brun, dåliga pigment tyvärr. Men såhär ser jag ut just nu, liiite brun iaf men ingeting om man jämför mot andra i familjen haha :)
Mamma och jag åkte till Marmaris en dag för att shoppa eftersom dte inte finns nå att shoppa i Sarigerme.
Bowlade lite sista kvällen och utklassade lillebror haha :)
Blev avmålad så idag var vi till Ikea och köpte ram och nu måste vi bara hitta något ställe att sätta upp den på :)
Ja det var väl lite bilder från våran resa till Sarigerme, och om ni undrar varför det bara är bilder på mig så är det i respekt mot min familj!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0