Nationaldagen..

Ja idag är det nationaldagen, inget jag firar men det är skönt med ledighet! Är ju jätte dålig på att blogga nu, men det är för att fixa allt det sista i skolan. Sitter och pluggar nu men var tvungen att ta en paus för att käka lite vattenmelon! Så gott! Men ska berätta lite snabbt om igår, vet ni vad jag gjorde då? jo jag övnings körde med manuell bil för första gången, har ju bara kört automat tidigare. Och jag kan säga att köra bil är inte min grej, så jävla kass på det haha, livrädd är jag också. Fick motorstopp dem första 2gångerna men på 3:e försöket gick det, men jag är så rädd när bilen börjar rulla att jag trycker in bromsen direkt och då blir det ju såklart motorstopp, och fast jag inte ens kör i 20 så känns det som att det går jätte fort när man kör manuell haha. Vill inte köra mer :( haha, men jag antar att man måste, annars kan man ju inte bli bättre haha. här bjussar jag på en liten bild på mig och "min" övningskörningbil som pappa nyligen köpt!
Solen rätt i ögonen så mitt ansiktsuttryck var inte så fint haha.
Och idag sitter jag och pluggar, imorgon ska man redovisa om Kol och lunginflammation och lunginflammation har jag gjort och ska börja med Kol nu. Så dags att sätta igång igen nu, men först en bild på mig idag, kör på slappa kläder idag när det är så fint väder, jeansshorts och transparent vitt linne!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0