sjuk på midsommarafton :(

Midsommarafton idag då, och jag är sjuk. jätte kul verkligen! Länge sen jag kände mig såhär dålig, imorse kunde jag knappt prata är hes och det gör jätte ont i min hals, huvudet dunkar och jag känner mig små yr och orkeslös. Lite snuvig är jag också, plus den jävla hostan jag får jämt när jag blir sjuk. Det måste ha vart pappa som smitta mig, han har varit sjuk i några dagar men idag mår han bättre. Kände redan igår att imorgon kommer jag må piss för hade redan ont i halsen då. Men ska försöka vara glad ändå, vi ska fira lite här hemma, familjen + mormor och kanske morbror? Sen ikväll ska jag sova hos mormor, ska försöka vänja nico vid att vara där eftersom hon ska vara hundvakt åt honom när vi är i Turkiet och idag är det exakt 2veckor kvar tills vi åker dit :) Men jag vill iaf önska er en trevlig midsommar allihopa!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0