Varför jag inte bloggat?

Jo det är så att på lördag kvällen/natten till söndag så blev min lilla Nico Sjuk så vi vart tvungna att åka akut in till djursjukhuset då han svimmade av. Jag har nog aldrig varit så rädd, eller jo en gång förut. Men det kändes verkligen som att nu dör han, och man kan inte göra någonting, nej fyfan, hemskt är vad det är, han är ju min lilla bebis liksom! Men nu mår han bättre igen och är sig själv, alltså busig nästan hela tiden haha.
(inte kul att se honom så :'(  )
I alla fall, idag har jag varit på stan med Hanna och igår var jag där med mamma haha :) så ja jag hittade lite men nu är mina pengar slut och jag har inget sommarjobb så jag får inte pengar igen förns i september, rolig sommar.. Aja ska visa det jag köpte nu tänkte jag! :)
Från Gina, 149kr!
LOVE this bra! Lite dyrare dock men helt klart värd pengarna! 249kr på Lindex :)
Cubus hade 30% på alla kläder idag så var tvungen att slå till, jätte skön "pösig" t-shirt! Ordinarie pris, 149kr!
PUSS

Kommentarer
Postat av: jennie

Sjukt snyggt de första rosa linna från gina :) min smak de där ;) haha! =) <3

2011-06-16 @ 09:15:33
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0