favorit parfymer!

Ja här har ni då mina favorit parfymer i ordning! Fast det var svårt för jag älskar egentligen alla lika mycket haha.
Från vänster:
1. Midnight fantasy från Britney Spears. Har redan använt sluta på stora flaskan en gång haha, men den här parfymen är verkligen mig, eller fan, det är ju alla dem här hehe. Men jag vet inte, den här är bara stora favoriten helt enkelt!
2. Jag fullkomligt älskar den här sommardoften från Escada, Pacific paradise heter den. Men den såldes ju bara i en sommar så hittar den ingenstans, skulle vilja ha en till för min har varit slut i över 1.5 år. Jag tror det här var sommardoften för 2 eller 3 somrar sen. Om den kommer in någonstans igen så är jag nog den första att köpa den för den luktar gudomligt!
3. Årets sommardoft från Escada, Taj sunset. Har inte hunnit använda den än men imorgon invigs nog den :) Men kan säga att det är nog sommarens parfym för i år!
4. Marin grove också från Escada. Den fick jag av min faster med familj som tack för att jag alltid ställer upp och tar hand om Nero när det behövs. Väldigt snällt tycker jag, och den luktar så himla fräscht! Flitgit använd är den också, har bara halva kavr nu :( haha :)
5. Sunset heat från Escada, är inte säker på om det är förra sommarens sommardoft eller förr förra. Men det är struntsamma, gott luktar den och jag har bara halva kvar av den med, den luktar väldigt fruktigt och jag älskar det :D Så det var svårt att sätta en ordning för alla luktar så otroligt gott!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0