God morgon

Vaknade 10 idag, kände att jag behövde sova ut, har ju gått upp typ 8 varje dag på sportlovet, fast det är ju sovmorgon det också:) Sen har jag tittat på ett program på tv4 fakta. Självmord på recept tror jag de hette och det var så hemskt. När vissa barn och ungdomar får anti depressiva mediciner och man ser hur dem förändras som människor och doktorerna säger att det beror inte på medicinen(paxil hette den). Det slutar för många med självmord eller självmordsförsök. Och jag satt i tårar, tycker bara att det är så hemskt att så många mår dåligt och dem får bara en medicin och sen ska det blir bättre, jag tror inte att det funkar så, det krävs så mycket mer. Som en tjej sa i programmet, det handlar om att först fråga sig själv varför man mår som man gör och sen börja arbeta med problemet, man kanske måste ändra sin livsstil eller sitt tankesätt, för jag tror iaf inte att medicin hjälper i långa längden. Men nu ska jag inte babbla om det här, men jag kan inte låta bli att reflektera över det.
Det jag egentligen tänkte göra i det här morgon inlägget var att visa 3 bilder från när jag var liten som jag hittade härom veckan, knappt så jag känner igen mig själv på bilderna där jag har blont(gult, haha) hår. Så här kommer dem. Men jag måste fråga, är det bara jag som tycker det är kul att se på gamla bilder? Jag älskar det!
Jag och min söta granne Isabell :)
På bilden: Elin, Kevin, Moa, jag och Isabell! Jag har känt dem söta underbara tjejerna sen dem var små bebisar och alla som känner mig vet att jag älskar barn och bebisar, så jag har haft många roliga år med mina grannar:)
En ännu äldre bild haha, tur att man var söt när man var liten iaf :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0