krångel..

Blogg.se har ju haft driftproblem och jag har inte kommit in här sen jag bloggade igår. Men nu funkar det :) Vet att jag behöver plugga men va gör man när man inte har ork eller lust alls? Snälla hjälp mig någon, blir så avundsjuk när man hör andra ah men nu ska jag plugga en timme sen ska jag ut och gå/sola/gå på stan osv. Helt ärligt så är jag så oinspirerad just nu så det finns inte och läxhögen bara växer och jag vågar inte ta tag i det och jag känner bara fyfan. Men ändå så känner jag mig ganska pigg för våren är ju här nu och jag blir liksom glad när det är ljust och fint ute, men problemet är liksom att jag har ju lust till att göra något eller plocka fram skolböckerna och vara duktig men jag kommer liksom inte till skott med det. Vill inte låta negativ på något sätt men jag har bara en dålig period just nu. Och jag hoppas det vänder snart, för jag går bara och är irriterad på mig själv för att jag inte orkar ta tag i saker. Vet inte äns om ni förstår eller hänger med i vad jag försöker säga men ah. Jag ska iaf försöka plugga nu, vi får väl se hur det går..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0