Kunde inte stå emot!

Nej, vädret var så perfekt och jag kände för att röra på mig så jag gjorde så att jag skrev först klart min engelska filmrecension och sen bytte jag om till träningskläder och stack ut, och det var så skönt. Gick oväntat bra med tanke på att idag var första gången jag börja springa igen sen oktober förra året. Visste från början att jag kan inte springa hela vändan direkt så det fick bli intervaller, jag sprang cirka 5min och gick 1 minut. Och min vanliga lilla vända gick inte att springa heller, det var bara isbana där inne i skogen så det fick bli stora vändan. Den är 5km och den andra är 3km. Jag brukar bara gå stora vändan och det tar typ 45-50min men idag sprang jag den i intervaller på 30min så jag är nöjd. Nu ska jag snart in i duschen sen blire att fortsätta pluggandet!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0