Mina tankar just nu.

Ja, just nu sitter jag bara här i soffan och glor, men jag sitter och funderar på massor, ska jag sluta blogga? En del av mig vill men annan del vill fortsätta. Varför har jag ingen speciell talang? Varför kan inte jag rita bra/sjunga/dansa eller ja, vad som helst! Det är fan bara 20dagar kvar till Turkiet nu, vågar jag flyga(måste ju tyvärr ändå, haha)? Undrar om jag ska plugga? Nej jag hinner inte idag, kanske ska börja packa, nej fan det är för tidigt men jag har så tråkigt. Fast jag har ju redan lagt fram någon oufit som jag ska ha med haha *pinsamt* Men jag längtar verkligen efter sol och värme! Va tråkigt väder det blev ute nu, molnigt jue, jag som hade tänkt ut och springa(men LÄS skillnaden på tänkt & göra). Nej jag ska nog hoppa in i duschen så jag kan börja med maten sen när pappa ringer! Tacos står det på listan ikväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0