När jag är hungrig..

(såhär känner jag mig just nu)
Så blir jag elak om jag inte får mat, vet det själv men kan liksom inte rå för det, blir så himla sur så fort någon ens pratar med mig, sen när jag käkat så är jag glad igen. Haha. Så nu kan ni tänka er att här hemma sitter jag skit hungrig och mamma går runt skit hungrig och kommer inte på något vi ska äta, för det jag vill ha vill hon inte ha, det hon vill ha vill jag inte ha.. Kan ju inte bli annat än tjafs då, haha.. Men förlåt mamma, du vet ju att jag inte menar det egentligen hehe :) Kanske ett ointressant inlägg men nu har ni fått lära er något nytt om mig som ni antagligen inte visste :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0