Solsidan :)

Ja, idag har jag inte gjort mycket. Vaknade 10 och då gick jag upp käka frulle och läste vidare i min bok. Har inte många sidor kvar nu. Sen vid 14.00 någon gång kom jag väl in i duschen och efter det satte jag mig och skrev ihop vad jag ska säga imorgon på redovisningen, hoppas man inte glömmer något bara. Jag ska prata om sinnesorganen och huden/känseln. Men det ska nog gå bra. Ikväll blir det solsidan och sen ska jag se på förtrollad tills jag somnar, har sett den förr och den är vält okej fast den är lite fjantig men Patrik Dempsey är ju så snygg haha :) Imorgon är det ny vecka och massor att göra! Men det viktigaste av allt imorgon är det prick en månad kvar till Turkiet!! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lilla gumman, idag är de väl en månad kvar till turkiet? Den 20 idag ju?=)<3

2011-03-20 @ 19:56:12
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0