Söndag 13/3 11

God morgon!
Igår Så pratade jag och Jennie lite i telefon innan melodifestivalen började, vi pratade om när vi skulle betala resan att det borde komma ett mail snart, typ nu är det dags att betala in sista delen av resan. Men det har det inte gjort och det gör det tydligen inte heller haha, man ska ju hålla koll på datumet själv, och jag hade ställt in en påminnelse, MEN det var i min gamla mobil!! Så ja efter vi pratat igår kväll så gick jag och kollade på lappen vi skrev ut när vi bokade resan, och där stod det ju att resan skulle vara betalad senast den 9:e mars!! HAHAHA, så typiskt oss att bara ha koll på datumet vi åker, inte betalar :P Men iaf så loggade Jennie in på hennes mail och så fick hon helt plötsligt ett mail att resan är nu betald. Då var det pappa som gick och betalde den här uppe och sen Kom Jennie med hälften av pengarna så nu är allt betalt och vi är mer än redo att åka :D Sen är min kusin så snäll så hon skjutsa mig till pizzan, jag var svin hungrig och ville ha en kycklingsallad. Så det fick jag :) Nu är det bara 38 dagar kvar!! Och jag längtar efter sol och värme nu så jag hoppas tiden går fort! Men nu ska jag käka frukost!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, så jävla klockrent! ;) Men men, nu är allt betlat, :) Nu är de bara resan kvar! ;) haha! kommer bli sååå bra! =)

puss <3

2011-03-13 @ 13:41:28
Postat av: Jennie

Haha,de va jag som skrev, förstod du säkert men ändå ;P de försvann ;)

2011-03-13 @ 13:42:02
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0