Är jätte snurrig

Jag kan inte alls sova hos min mormor för jag har ju lovat att vara hundvakt åt mina kusiners hund imorgon. Lite typiskt att det var just imorgon men har man lovat så har man! Så nu vet jag inte vad jag ska göra, blir väl att sätta sig med plugget ändå då, har ju inget bättre för mig så.
Men jag har ändå märkt att jag har varit jätte snurrig på sistone, känns som att jag inte hänger med i skolan, jag går upp för tidigt på morgonen och nästa så för sover jag mig. Känns hela tiden som att jag glömt något men kan inte komma på vad och det är jätte jobbigt. Sen känner jag mig jätte stressad över små saker också. Vet inte vad det är för fel på mig just nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0