Bilder från Turkiet!

Bättre sent än aldrig men här kommer lite bilder från Turkiet, men jag fotade knappt någonting den här gången, men några kort har jag lyckats knäppa! Här kommer dem!
första dagen såg det redan ut såhär, tänk er efter en vecka med 2 tjejer.. haha :)
många mysiga kvällar på balkongen med tjejsnack och kortspel!
En affär efter gatan Atatürk tror jag den hette, den stora gatan som går genom stan längs stranden.
Poolen
Vårat hotell :) Novella app. Hotell.
Kvällmat på hotellet en kväll :)
Fixade en snygg bränna..
stranden
At the beach with the sun in my eyes.
Jennie<3
Lite brun blev jag iaf :)
Min nya älskade one piece!
Mitt nya skrikrosa iphone skal
Did my nails :)
On the plane home!
Det var det! Bilder från denna roliga resa, första gången utomlands utan  någon "vuxen"
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Åh vad härligt det såg ut!

2011-05-03 @ 20:11:43
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0