Dagen..

Skolan idag var ju kort, hade som sagt bara matte och mentorstid. Efter skolan så gick jag raka vägen och hälsa på Nico men idag blev det inte så mycket mys, jag fick se en ny sida av honom idag, hans busiga sida haha. Varje gång jag vart där har han varit lugn och gosig men inte idag, det var bara massa bus hela tiden. Men jag blir nöjd bara jag får se honom :) Men nu är det bara en vecka kvar tills vi får hem plutten! En väldigt LÅNG vecka haha :) Men det kommer nog gå fort eftersom jag har plugg som måste fixas. Nu ska jag starta en film och sen sova, är helt slut.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria Gran

Ja...nu fick du äntligen se Nicos andra sida.... MEN han är ju sååå jävla mysig ialla fall! Hoppas vi snart får träffa dej (och hela familjen) igen.....kanske en premiär tur med halsband & koppel...?

2011-05-11 @ 20:44:29
Postat av: Nathalie

haha ja :) Ja det är han! :D ja självklart, det första mamma sa när hon kom hem igår var kan vi inte åka dit imorgon, haha. Men du sa väl att fredag gick bra? För då kommer vi då och provar med kopplet och halsbandet, ska bli kul och se hur han reagerar :)

2011-05-12 @ 09:06:19
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0