Hatar det här.

Ja jag hatar att vakna upp på morgonen och knappt kunna stå upp av smärta, ligga i sängen och fundera på hur jag ska ta mig upp för källartrappen så att jag kan ta en alvedon som egentligen knappt hjälper. Det är jätte jobbigt, för jag får sånna jävla magkramps attacker när jag har mens att jag inte ens kan stå upp eller gå, och det är jätte jobbigt att inte kunna gå till skolan när man egentligen inte är sjuk. Men jag vet inte vad jag ska göra, inget funkar. Ska väl boka tid och se om det finns något att göra för såhär kan jag inte ha det!
PUSS

Kommentarer
Postat av: jennie

jag har ju sagt åt dig att gå till HUM å få tabletter å p-piller. för p-piller hjälper också! :)

2011-05-09 @ 13:46:37
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0