Hungrig

Ja vi hade bara nationellt prov idag och inga fler lektioner så nu har jag varit hemma sen 11 ungefär. Funderar på att cykla iväg och köpa en kycklingsallad, är jätte hungrig och då orkar jag ju plugga sen när jag fått lite energi. Vet inte varför men jag blir alltid helt slut när vi haft nationella prov, det är nog för att min hjärna går på högvarv. Men hör och häpna nu, jag tycker Sista uppgiften som jag antar är den man kan få MVG på var lättast! Där svarade jag på allt och det gjorde jag inte på G frågorna dem var svårare, fattade ingenting haha. Sen frågade jag Matina som är duktig på matte vad hon hade svarat och jag har svarat samma sak!!! ÖVERLYCKLIG! :D Så det kanske gick bra för en gångs skull?! Nej nu ska jag cykla iväg och fixa käk :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön kväll!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

2011-05-18 @ 21:08:58
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Matina [email protected]

Haha men det är DU som är duktig på matte!!! :*

2011-05-18 @ 23:13:43
URL: http://matinasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0