Idag är ingen vanlig dag för det är..

Nej idag är ingen vanlig dag för det är min bästa vän Hannas födelsedag hurra hurra hurra! Älskar dig gumman och jag önskar jag kunde ge dig allt du förtjänar fina vän men jag hoppas att presenterna du fick dög! <3 Hoppas du har en toppen dag trots jobbig skola och tråk väder hihi :)
Nu till vad som har hänt idag, skola som vanligt, har haft jätte ont i mensmagen igen fast jag varken har mens eller ägglossning. Men skolsköterskan frågade mig direkt om det är mycket i skolan och ja det är ju ganska mycket just nu så hon tror det är hormonerna som spökar, fick iaf en alvedon som knappt hjälpte men bättre än inget och jag stod ut en hel dag i skolan!
Vi hade betygssamtal i voa idag, en avslutad kurs och jag får MVG om jag gör en liten uppgift jag fick så självklart ska jag försöka och göra mitt bästa för självklart vill jag ha ett MVG :) Så det är vad jag ska göra nu, plugga ett tag sen blir det att laga kvällsmat och duscha sen blir det En unge i minuten klockan 9!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack, dem var jätte fina :D <3

2011-05-16 @ 19:49:40
Postat av: Matina [email protected]

Du är så himla fin Natha :O

2011-05-17 @ 07:26:40
URL: http://matinasvarld.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

så fin du är :)

2011-05-17 @ 13:32:33
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0