Love life!

Just nu älskar jag mitt liv, allt känns super, jag har en underbar liten hund. Det går bra i skolan, jag har fått MVG i 3kurser och det trodde jag då aldrig eftersom jag tycker det har varit ett jobbigt år med allt i skolan, gjorde jag verkligen rätt som bytte linje, kan jag klara det här? ja ni förstår nog vad jag menar. Men nu känns allt så underbart, just nu är det lång helg, har varit ledig sen i onsdags och sen har vi lektioner igen på tisdag och sen lediga onsdag och sen skolavslutning på torsdag, så det här är ju lite försmak på sommarlovet och jag behöver verkligen sommarlov nu. Så ja jag är glad, allt känns bra, bättre än det vart på länge! Och om ni undrar varför jag inte bloggat? jo jag har inte kunnat logga in på min blogg, allt bara hänger sig, men nu verkar det fungera igen! ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0