Söndag 15/5 11

(Bild från tidigare idag i solen, inte världens vackraste men dagens)
Ja ni, min uppdatering är inte bra men har helt enkelt inte tid just nu. Det är så mycket innan skolan slutar, alla prov plus nationella prov och läxor och inlämningar. Så ja, ni förstår nog :) Idag iaf så har jag inte pluggat nå och nu är jag irriterad på mig själv för det. Har ju lite större prov imorgon som man kan få MVG på, jag skulle ha gjort det i tisdags ändå, kunde mer då än nu, fan att man glömmer så lätt. Det ligger där i bakhuvudet men på prov så låser man sig och glömmer det :/ Vad mer har jag gjort idag, jo jag var hos Nico nu på eftermiddagen, satt där och gosa någon timme, på torsdag kommer han!! :D Sen åkte jag hem till Amanda och vi tog en promenad, mycket trevligt! Och sen kom jag hem, fixade käk och nu ser jag självklart på hockey! Sverige-Finland, tror Finland vinner faktiskt men hejjar ju självklart på Sverige! Och just nu åskar det och jag får alltid så jävla ont i huvudet av de här vädret, dunkar i hela skallen :( Aja, Ska se matchen nu, återigen. HEJJA SVERIGE!! ;D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har kollat igenom typ alla dina inlägg (för jag tycte din blogg va så bra)

Och då såg jag ett inlägg om naglar som du hade använt en stämpel och en bricka typ.

VAR KÖPTE DU DOM? :)

plz , svara ;)

Krram,

2011-05-16 @ 16:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0