Torsdag!

Idag står det shopping på listan, det var länge sen Hanna och jag bara gick helt själva på stan och typ går in i samma affär tusen gånger. Vi har så kul, och jag är väääääldigt shopping sugen och hon med så det här blir nog bra haha :D Fast jag är jätte trött, har knappt sovit inatt, och ja ni får skratta men jag tycker åskan är jätte obehaglig och är rädd för den, hatar att ligga ensam i sängen då men som tur var så är vi ju Puma vakt(hunden på bilden) och han låg i min famn och skaka och pep så han gillade nog inte det heller. Nej nu ska jag rasta honom innan jag går iväg till bussen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tror du som jag, att det kommer bli en helt fantastiskt skön sommar i år? :)

2011-05-12 @ 12:54:49
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0