Bra start på dagen!

(OBS! inge smink på bilderna haha, skäms lite grann)
Imorse kändes det bättre dock lite snorig fortfarande. Så jag och mamma åt äggmackor och sen började vi dagen med en morgonpromenad med Nico i skogen, skönt! Sen kom vi hem och då duschade jag honom, han blev så smutsig och lerig. Och nu har jag nyss gjort klart alla frågor om MS i både medicin och omvårdnad och nu ska jag strax läsa igenom kapitlet om Demenser som vi har prov i på måndag och jag börjar plugga nu, great! Nej men jag kan redan tillräckligt för G nivå men det duger ju inte för mig iaf :) Sen blir det att skutta in i duschen och fixa iordning sig sen kanske läsa igen om demenser och sen en gång till ikväll! :) Sen hela dagen imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0