Matlagning..

Ja just nu är jag inne i en vecka då jag inte har super mycket i skolan att göra eftersom det är lov nästa vecka och fredag är jag ledig så då känner jag att när jag ändå har ti över så kan jag lika gärna laga mat. Så idag blev det tacogratäng med sallad, mumsigt, till och med min kräsna lillebror käkade! :)
Vad finns mer att berätta? jo jag har sovit dåligt i 3 nätter nu, bara sovit max en timme per natt om ens det, så igår var jag inte ens i skolan för när veckarklockan ringde på morgonen så hade jag ännu inte somnat sen jag gick och lade mig kvällen före. Väldigt jobbigt är det att ha det såhär men jag kan inte sluta tänka, det bara surrar i huvudet på allt jag måste göra och vad jag skulle vilja hinna med men inte hinner. Och ja så går det runt.

Men inatt sov jag kan jag säga, jag kom till och med försent till skolan och det har jag aldrig gjort förut i mitt liv vad jag kan minnas så det kändes piss. Men det vart max 20minuter försent så :) Min mobil hade iaf dött fast jag hade mycket batteri på kvällen när jag gick och lade mig så då kan ju inte väckarklockan där i ringa vilket resulterade i att jag vaknar 8.25 och ska med tåget 8.30. Men jag fixa mig fort som fan och sprang iväg till 9 bussen iaf :)

Sen har jag varit hos tandläkaren idag också, dem sa att jag kommer aldrig få tandställning även om jag nu skulle betala för den. Så det var ju inte så kul eftersom jag hatar min fula tänder. Menmen, dem polerade dem iaf lite så det är väl alltid skönt :)

Nu ska jag ta mig ut på en lång promenad med min lilla vovve, sen ikväll ska jag nog fixa mina naglar lite, har längtat efter det när man inte kunnat gjort det på praktiken. Dock är mina naglar fortfarande korta eftersom man var tvungen att klippa av dem :( Men fräscha till dem lite med färg ska jag göra! :)

Saknar praktiken jätte mycket, men har något roligt att berätta, en person där hörde av sig till mig igår och berättade att när jag fyller 18(2månader kvar bara) så kan jag få börja som timvikare där vilket gör mig gladare än gladast! Kanske därför jag sov så skönt inatt, när några saker kändes lite bättre! Men promenad var det dags för nu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis gumman :) vad härligt att få sådana telefonsamtal :) <3

2011-10-26 @ 21:38:20
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0