Shoppingen från Ullared :)

Slarv tittade när jag tog den och såg nu hemma att det är för dubbelsäng så min kusin ska ta den istället, men lite ledsen blev jag för jag tycker den var skit snygg!
Hannas julklapp :)
pappas julklapp(han läser inte min blogg :)
Min nya pyjamas :)
till Kevin
sport bh och nya träningsbyxor, dags att ta tag i motionen igen!
handdukar till mitt nya badrum här i källaren :)
Äkskar ansiktsmaskar!
Blev en full säng den här gången med, handlade för ca 2500kr :) Supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Matina Johansson

Åhh va mycket fint!! Vill också ha sådan där byxor men hittar inga som kostar mindre än 500 kr typ... :(

2011-10-30 @ 18:37:01
URL: http://matinasvarld.wordpress.com
Postat av: Nathalie

menar du jogging byxorna eller jeansleggingsen? :) båda kostade iaf bara 99kr styck, som hittat! haha :)

2011-10-31 @ 10:20:28
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0