trötter..

(trött tjej)
Ja riktigt trött ät jag idag, skulle jag gå och lägga mig nu skulle jag sova tills imorgon utan problem, men ska starta en film först sen får det bli sängen. Är ledig imorgon så det är jätte skönt, fast jag har matte på eftermiddagen men det är ju lugnt! :) Har tagit en promenad med Nico idag i typ 1 och en halv timme och sen har jag också gjort klart mitt hemprov och skickat in det, bara jag får godkänt haha. Sen fick jag veta mitt betyg på religonsprovet idag också haha flopp.. Men jag fattade inte en ändå fråga så himla konstigt formulerade och det var jag ju inte ensam om tror jag, men jag är godkänd iaf vilket är huvudsaken!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur trivs du på praktiken? :) <3

2011-10-03 @ 22:59:24
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag trivs jätte bra, det är verkligen kul, älskar't! :) <3

2011-10-04 @ 13:24:00
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0