Ullared!

Ja inatt går bussen mot Ullared, 3.20 gick bussen tydligen. Kudden följer med för jag lär ju vara ganska död imorgon om jag inte sover på vägen dit så mycket jag kan. Vet inte hur mycket pengar jag ska ta med mig dock. Har 4000kr men vill ju inte handla upp allt det där för det finns massor i affärerna nu som jag vill ha också, sen måste jag ha en ny vinterjacka också! Så ja vi får se hur jag gör, men har iaf skrivit en liten lista i min iPhone vad som måste köpas med hem :)
Detta är vad jag fick med mig hem när jag var där förra året :) Hörs på lördag med vad jag köpt där denna gång!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas att resan gick bra och att du fick tag på det du ville ha. Puss

2011-10-29 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0