Dagen..

Berättade ju aldrig om min dag tidigare. Har iof inte gjort så mycket idag heller haha. Nej men skola som vanligt först, hade prov och det gick väl sådär men godkänt får jag nog iaf :) Sen hem och då hann jag bara sätta mig en stund och sen var det dags att börja övningsköra. Ida fic jag bara känslan nej jag vill inte men det gick jätte bra, jag kan ju backa vilket jag inte trodde först haha. Sen har jag börjat köra i trafik nu också, jätte kul men jag blir ändå skit nervös och fick motorstopp en gång vid ett övergångställ haha.. Annars går det ganska bra förutom att jag glömmer vissa saker ibland haha. Men min lärare tycker att jag är duktig så det är bra :) Sen hem, plugga lite reilgion för vi har prov på hinduismen på fredag och det är så grymt trögt för jag fattar inte ett skit, men det är bara att plugga in ändå. Grunderna kan jag men sen allt det nya nej, det fattar jag inte alls. Sen käka kvällsmat och nu har vi nyss varit ute på kvällsprommis med Nico. Tänkte krypa ner i sängen tidigt ikväll, om 10min faktiskt! Kanske jag är lite pigg imorgon iaf haha :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0