Shoppat :)

Jag och Jennie var och kolla på det nya shoppingcentret i stan idag och jag säger bara gud så mycket människor! Kom knappt fram första varvet så när vi hade gått ett varv både övre och nedre våningarna så stack vi och käka på donken och sen tillbaka igen och då var det inte lika mycket folk som tur var! Men det var jätte fint och det är skönt att ha alla affärer sådär under ett tak! Nu har jag precis kommit hem och tänkte visa vad jag köpt för något :)
trosor, så himla sköna vet inte hur många jag har egentligen, sånna här och spets är det skönaste som finns! Just nu kostar dem bara 79kr för 3 annars brukar det ju vara 3 för 150 kr :)
99kr H&M
cubus, 400kr men sen var det 30% rabatt också :)
9kr tror jag på H&M :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Micke

Vill se dig iklädd de snygga underkläderna ;)



Puss

2011-09-25 @ 18:55:29
Postat av: Mami

Vissa bilder går tydligen vissa igång på, trist & ego trippat att en del tvingar på sina sjuka fantasier...Det är INTE en komplimang att skriva så!

2011-09-25 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0