Ska inte nämna min dåliga uppdatering..

Ny vecka just nu, en ganska jobbig vecka tycker jag, vi har 3prov varav ett idottstest. På idrotten idag var det tänkt att ha coopertest men eftersom det regna så blev det beeptest inomhus iställe och jag har ju aldrig gjort det förut och fyfan va jobbigt det var! jag klarade 3.7 och fan vad irriterad jag blev när mitt skosnöre gick upp också. Men ska sikta på att göra bättre ifrån mig nästa gång gokänt är 6.1 så det fattas ganska mycket men så ur kondition som jag är just nu har jag nog aldrig varit tror jag! Sen hade vi prov i psykologi idag och det var i grupp, vilket jag hatar. Jag arbetar mycket bättre för mig själv när jag slipper förklara för andra hur jag tänker och sen så blir jag mer osäker på mig själv när jag är i grupp fast jag vet att jag har rätt men sen när någon annan säger något annat så börjar jag tveka, nej fy för grupparbeten. I alla fall, på onsdag har vi prov i omvårdnad vi sjukdomar i matspjälkningsorganen och på fredag har vi prov i religion om hinduismen, det måste vara den konstigaste och krånligaste religionen som finns tror jag. Sen är det äntligen praktik i 4veckor. Jag ska vara på ett gruppboende i Västerås så jag ska bo hos mormor i 4veckor då :) Känns kul att få prova arbeta med utvecklingsstörda då jag tycker det är intressant men jag är ändå nervös att jag ska göra något fel. Nu ska jag sätta igång med pluggandet resten av kvällen och sen ikväll blir det en varm dusch och sedan krypa ner i sängen och läsa i nya SOLO som kom hem i brevlådan idag! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min nya design jag gjorde och säg gärna vad du tycker om den. Intressant o vet vad folk tycker om min nya design!

Annars hur mår du? :)

2011-09-20 @ 19:16:55
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Micke

Du är finast

2011-09-20 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0