Skolfoto

Ja idag hade vi skolfoto, som alltid går man runt med ångest ända tills man tagit det där jävla kortet och vet att nu är det försent att ångra sig för man är redan med. Sen kommer katalogen och har man otur så blir det så illa att man gråter en tår i sin tysthet och sen så tittar man inge mer på den bilden. Har inte tagit någon bild på min outfit idag men den var väldigt enkel, svarta jeans, beigt linne, svart kavaj och vita converse. Kan ta en cambild på linnet nu så får ni se det.
Ja här har ni linnet jag hade på mig idag det nya som jag köpte i förra veckan men inte hunnit visa :)
Nu ska jag snart se på idol och imorgon blir det skola och sen har jag massa plugg att ta itu med.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0