Söndag.

Idag har Bella åkt hem, det har varit jätte kul att ha henne här och hon och Nico har verkligen haft kul tillsammans, det har knappt varit en lugn stund! Och nu är jag jätte trött och känner mig lite krasslig. Och så är det skolfoto imorgon också, jippi.. eller inte. Hatar verkligen sånt, det blir aldrig bra. Men man får tänka att dte är kul att se tillbaka på om några år! :) Sitter just nu och väntar på att Hanna ska logga in på msn, så vi kan snacka lite :) Eftersom våra telefonsamtal tenderar att bli över 1timme långa nästan varje gång vi pratar så är det bättre att prata via camen i msn, gratis är det också :) Ikväll blir det att glo på idol, älskar uttagningarna, det bästa av allt :) Fast jag tycker att True talents koncept är bättre men idol är idol liksom :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria Gran

Tack Natta för all hjälp med Bella, jag vet inte HUR jag ska kunna tacka så ni förstår vad detta betyder för mej.....TACK TACK TUSEN TACK!!!

2011-09-04 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0