Sorry för den dåliga uppdateringen

Men att ha hand om 2valpar är tidskrävande och det är precis vad jag har gjort den här helgen, och shoppat haha. Jag som skulle spara till Ullared.. Men har cirka 2000kr sen får jag ju studiebidrag nu i september också :) Så det klarar jag mig gott och väl på :)
Idag iaf så har jag varit i skolan, svettades som en gris på idrotten och sen hade vi bara religion sen slutade vi då vi har halv studiedag :) VÄLDIGT skönt! Sen har jag varit duktig och gjort klart internet kursen, svenska uppgiften och typ religionsfrågorna. Hade precis tänkt bädda ner mig i sängen framför någon bra film för jag fryser och är trött(knappt sovit inatt) men kom precis på att det är ingen idé för snart så måste jag förtsätta riva ur ett stort skåp på övervåningen som jag använde när jag hade rum där uppe. Vi ska ju riva typ hela övervåningen så Kevin får ett ändå stort rum istället för 2mindre rum :) Så filmen får vänta någon timme :) Efter det så blir det kvällsmat, kvälls prommis med vovvarna och sen den efterlängtade varma duschen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0