Bilder från igår när vi firade min mormor!

mormor fick min present redan på fredagskvällen när jag kom till henne!
Min present till min älskade mommo!
Hon fick massor av blommor denna av min ena morbror, riktigt fin var den, så himla stor!
Denna stora (grymt tunga) blomgrupp fick hon av min famlij och 1500kr :)
Denna fick hon av min andra morbror med familj :)
Jag, och ja jag vet, min grisstrumpor gör hela bilden haha..
förrätten! Jätte goda snittar & champagne :)
:)
Mormors mat är alltid lika god!
efterrätten, suuuper god! :)
Min sötis var självklart med!
Mormor med barn och barnbarn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder,fast matbordet var inte färdig dukat när du tog fotot :-) tack för en alldeles underbar dag som blev minnesvärd.puss&kram från mommo

2012-04-29 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0