finally home

Ja jag har haft en jätte skön helg borta i Tällberg men det är alltid skönt att komma hem! Iaf jag körde hem ifrån Dalarna idag ca 20mil, det är det längsta jag kört utan att stanna liksom, men det var kul! Sen när jag väl kom hem vid 1 var det bara att köra till affären igen och handla, käka lunch och sen in till stan för körlektion! Väl hemma igen från stan så hann jag vila en stund men sen vart jag sugen på pizza haha, så bjöd familjen på pizza och efter det gjorde jag mammas naglar! Det var väl i stor sett min dag! Kastar in lite bilder från min helg här så får ni se något iaf, dock lite kassa iPhone bilder, orkade inte ta med systemkameran! :)
solnedgång från restaurangen!
menyn en kväll! Super god mat är det!
jag på lördagskvällen :)
Jag var duktig och drack vatten, lyckades stå emot suget av cola!
Varmrätten en kväll, himmelskt gott!
Jag och min lilla bebis! :)
Mammas naglar som jag fixade iordning ikväll! :) ni glömmer väl inte min NAGELBLOGG?!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0