KÖRKORT!!!!

Denna dag är helt klart topp 10 av dem bästa dagarna i mitt liv! Så himla skön känsla att ha körkort att ha klarat det på första försöket, ja det är bara underbart helt enkelt! Men helvete vad nervös jag var imorse alltså, det var HEMSKT! Men jag känner mig så fri nu och det har helt klart vart värt allt slit! Nej nu ska jag ut och börja leva livet, jag är 18 får i princip göra vad jag vill, har körkort och är inte beroende av någon annan på det sättet längre! UNDERBART! :) Så imorgon styr jag bilen in till stan med bästa vännen utan den fula gröna skylten där bak hihi :) Och tack för alla gratulationer på fb! Och tack Mamma och pappa för blomma och god tårta och tack katja för blomman!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är värd all den lycka som kommer med körkort & ålder <3 Kör nu med förnuft & var försiktig i trafiken. Älskar dig mitt hjärtegryn <3

2012-04-11 @ 06:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0