Lagom trött tjej

Ja idag har jag varit väldigt seg men jätte glad, hur nu det har gått ihop på något sätt haha. Hade ju sovande jour på praktiken inatt, men det blir inte så mycket sömn när man är på ett sånt ställe, iaf inte för mig. Men nu är jag en erfarenhet rikare vilket bara känns bra! :)

Men som sagt därför har jag känt mig sliten idag, men jag har även fått glada besked idag, jag ska få bli vikarie på en till gruppbostad vilket känns suuuuper kul! Att äntligen få börja jobba och göra något man tycker är kul, att få erfarenhet och lära sig mer än att bara läsa böcker i skolan, det känns underbart!

Har även tagit en underbar promenad med bästa vännen idag och sen har jag vart hos sjukgymnasten och mjukat upp ryggen som börjar bli mycket bättre nu! Har även betalat rhodos resan idag så nu är det bara att åka om 46dagar! Usch så nära men gud så jag längtar! :)

Det har vart en bra dag helt enkelt! :) Har avslutat kvällen med en film för mig själv här i sängen, enda tråkiga ibland att behöva vara ensam, fast ändå så är jag lite av en ensamvarg haha, ibland bara älskar jag att vara ensam men ofta saknar man någon också.

That's life, and right now I'm fine with mine even if I wish Mr special would enter it.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul med jobbet! Grattis :D

2012-04-25 @ 06:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0