Sorry for bad blogging

Well har inte gjort mycket idag, pluggat körkortsteori, skickat in en försenad uppsats, promenerat med hunden städat rummet och Skype:at med bästa vännen det ända roliga idag. Hatar söndagar. Hoppas ni inte blivit för lurade av alla april skämt idag :) kom inte på något bra så jag har inte heller lurat någon tyvärr haha! Imorgon och tisdag ska jag jobba, Gud så jag har längtat efter det! Kan bli lite dålig uppdatering pga det. Men alla ni som har lov får ha det så skönt iaf, passa på att vila! Just har glömt nämna jag har ingen skola på 5veckor, underbart! Har påsklov en vecka sen praktik 4veckor! Life is good och nästa helg åker jag och familjen på spa, kan inte bli bättre!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0