Torsdag

Himla fin låt!



Börjar inlägget med en väldigt fin låt jag inte hört förns härom dagen när jag satt och klicka runt på youtube haha, älskar texten och hennes röst! Och sedan en liten bild på trötta jag, den osminkade sanningen. :) Idag iaf har jag haft praktik, varit med på ett dagcenter och sett vad dem gör, kul! Men jag föredrar att vara på en gruppbostad, passar mig mer! Efter jag kom hem idag så har jag typ legat deckad i soffan och små gråtit, på typ 20min så har mitt tandkött längst bak i munnnen svullnat upp jätte mycket så jag kan inte ens bita ihop tänderna och jag tror att det är en visdomstand påväg. Det gör iaf grymt ont och är det här kvar imorgon så ska jag ringa tandläkaren och fråga om det finns något dem kan göra, kommer inte kunna jobba när jag har så här ont, fattar inte att man kan ha så här ont i käften, det gör liksom så att jag får ont i hela huvudet, sjukt. Hoppas det lägger sig lite under natten! Är jätte trött så ska ta och rasta vovven och krypa ner i sängen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0