Söndag

Söndag idag då, tog lie sovmorgon idag, gick upp 10. Sitter fortfarande i min pyjamas dock haha. Ska plugga lite nu har jag tänkt, vård vid livets slut håller jag på med. Känner inte alls för att plugga men måste nu när jag är ledig en dag, hinner inte nu när jag praktiserar annars. Vill bara ha sommar och slippa känna press på att behöva plugga! Jobbade ju igår kväll, det var super kul! Så himla skön känsla och inte längre vara en praktikant när man har någon som iaktar allt man gör, utan att bara få jobba på själv och ta hand om människor, det är en underbar känsla! Nej nu börjar jag babbla på här bara för att slippa plugga haha.. Måste sätta igång nu tyvärr!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0