Lördag

Lördag idag då. Vad har jag gjort? sov ut till 10 sen vid 11 ungefär så drog pappa och jag till Södertälje och kolla på bil åt mig. Kommer fram och bilen har 7-8 små bulor plus repor och när man ringer och frågar vad den är i för skick så säger dem toppskick, skapligt irriterande när man ändå åker en bit. Det var bara att vända hem utan bil.. Sen släppte pappa av mig hos Jocke och vi stack in till stan och gick på ikea och handlade lite till hans lägenhet. Sen hem och plocka upp och diska alla nya glas, bestick, skålar osv.. Sen fixade vi mat. Gjorde grekiska färsbiffar med klyftpotatis och tzatiki, super gott! :) Och så har jag köpt en skvallertidning så ska sätta mig och bläddra lite i den nu sen blir det duschen och sängen. Upp och tvätta imorgon och sen jobbar jag på kvällen. Blir nog en bra söndag! :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0