lördag

Sitter och känner mig lite smått depp, helt ensam i ett hus med en hund i en vecka. Kommer bli galen, visst är jag lite av en ensamvarg haha men ändå så klarar jag mig inte utan sällskap i mer än en dag. Tur att jag jobbar idag och imorgon så får jag iaf träffa lite människor. Nästa vecka lär ju bli seg, har än så länge inge jobb inplanerat och det är väl skönt på ett sätt, behöver lite sommarlov också men ja jag kommer bli galen av att vara ensam i en vecka haha.. Får väl hoppas på att någon vill komma och umgås med mig, är ju lite låst på grund utav hunden också. Så kan ju inte vara borta längre än typ 4timmar. Nej det här var ett väldigt onödigt inlägg, om ni ens har läst ända hit? haha. Men tycker faktiskt lite synd om mig själv.. haha..
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0