Måndag

Idag är jag ledig, väldigt skönt! Fast jag fick dock börja min lediga dag med att gå upp tidigt för att åka med bilen till Köping och lämna in den så dem kunde ändra framhjulsinställningen som var fel så när man körde typ på E18 i lite högre farter så rycker hela bilen, skit läskigt. Men nu är det fixat. Hanna var snäll och följde med mig så jag slapp sitta själv där.
 
Sen drog vi iaf förbi donken, satt ju i 2timmar och vänta på bilen, blev skit hungriga! Sen in på Big Inn snabbt, måste vara det mest världelösa stället alltså, men jag köpte iaf en ny bh på h&m. Sen hem och då följde jag med mamma till Katja och fika lite, trevligt :) Nu sitter jag och väntar på kvällsmaten, Lax med rotfrukter i ugn, gott! :) Sen ikväll drar jag hem till jocke och sover där :)
 
Imorgon är det jobb igen! Sista veckan nu. Fast fick sms på mobilen idag, att jag blivit bokad att jobba 2vaken nätter helgen innan skolan börjar igen nu. Och jag har glömt att ringa och säga att jag inte vill jobba vaken natt så nu ska jag förmodligen jobba dem 2 och sen bara någon gång i framtiden om dem verkligen inte hittar någon annan. Men vaken natt är inte min grej! Så håller mig till dag :) Nu ska jag gå och gosa med hunden som jag saknat nu när han vart borta!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0