Måndag

Ja ny vecka igen då, har känt mig helt slut idag efter att inte ha vilat nå i helgen, trodde inte jag skulle ta mig upp ur sängen imorse och så vaknade jag typ 3 inatt helt klarvaken och trodde att jag aldrig skulle somna om men det måste jag ha gjort tillslut. Så hoppas på bättre sömn inatt! 
 
Idag har det iaf varit skolan som vanligt, hade prov på skallskador. Jag tror det blev tillräckligt för ett Godkänt men jag hade velat ha högre. Visste dock inte hur jag skulle formulera mig, det är svårt med skallskador.. Gjorde mitt bästa iaf! Resten av dagen gick och jag fick veta att jag klarat samhällsprovet jag inte ens hade pluggat till. Det är något som är skönt, att oftast fast jag inte ens pluggat så klarar jag prov, förstår inte alltid hur det går till men det enda jag någonsin fått Ig på är matte. Tycker så synd om folk som pluggar och pluggar men ändå knappt får G. Konstigt hur vi kan vara så olika! 
 
Har även fixat med lite julklappar idag, slagit in och så! Sen har jag även gjort knäck, som dock inte vill stelna helt haha.. Lyckas aldrig perfekt med de där. Där har vi något som inte är min grej, bakning haha.. Nej nu ska jag nog ta och lägga mig, är helt slut!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0