sjuk.. igen

Ja så var jag sjuk igen. Jag fattar verkligen inte, mitt immunförsvar måste ju vara helt åt helvete. Jag är så jävla trött på det här, det suger verkligen balle att vara sjuk såhär ofta. Jag vet att jag äter dåligt, hoppar ofta över frukost och lunch vilket inte är bra men det har jag ju gjort i flera år. Sen kissar jag även lite mot vad som är normalt det är jag medveten om. och så äter jag inte så mycket frukt och sånt. Jag tror nog att det är en stor anledning till att jag blir sjuk också. Men grejen är att jag blir inte längre bara förkyld. Utan det blir värre, jag svimmar, är jätte yr och har så ont i hela kroppen, plus den vanliga förkylningen på det. Jag har helt ärligt börjat bli rädd, tänk om jag har något som ligger i kroppen, tänk om jag kanske kommer få cancer(troligtvis inte) men det blir mer och mer vanligt och det räcker med att man bara blir sjuk ofta osv som symtom märker jag när jag läser runt på internet. Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt, vill inte gå till doktorn heller, känner mig som en jävla hypokondriker. Och nu behöver ingen kommentera någonting på det här inlägget för det blir inte bättre av det.. Nu vet ni iaf varför jag inte skrivit.
 
PUSS
Trackback
RSS 2.0